Krakowskie Studia Międzynarodowe 4/2019
Edukacja praw człowieka: osiągnięcia i wyzwania na przyszłość
Redakcja Bogusława Bednarczyk
Bogusława Bednarczyk: Edukacja praw człowieka: osiągnięcia i wyzwania na przyszłość. Wprowadzenie
ArtykułyLinda Briskman, Scott Poynting: Speech for Justice for Palestinians: A Human Rights Conundrum
Bogusława Bednarczyk: Supporting HRE for Aged Persons in the EU
Małgorzata Czermińska: System GSP Plus Unii Europejskiej – znaczenie dla promowania praw człowieka i praw pracowniczych
Elisa Gazzotti: Young Global Citizens: Building Inclusive Societies Through Human Rights Education
Marta Kolendowska-Matejczuk, Marcin Mrowicki: Prawo do informacji o własnych prawach w postępowaniu karnym jako jeden z wymiarów edukacji praw człowieka
Katarzyna Brataniec: Współczesny islam w Azerbejdżanie – ciągłość czy zmiana w kontekście praw człowieka
Margaryta Khvostova: Influence of the European Court of Human Rights on the National Legal Systems in Central and Eastern Europe
Iwona Wrześniewska-Wal: Podstawowe prawa pacjenta w orzeczeniach sądów lekarskich. Stan obecny i wyzwania na przyszłość
Ewelina Tomczyk: Ochrona praw człowieka w Unii Europejskiej
Łukasz Wojcieszak: Bezpieczeństwo gazowe Słowacji. Perspektywy i bariery dywersyfikacji
VariaMagdalena Bainczyk: Federalne Ministerstwo Sprawiedliwości RFN w cieniu narodowosocjalistycznej przeszłości – znaczenie projektu Rosenburg w Polsce
Pro memoriamAleksander Głogowski: Profesor Michał Chorośnicki (1948–2019)
Dominika Dziwisz: Wspomnienie o Profesorze Michale Chorośnickim
Rett R. Ludwikowski: Strategie Handlowe Donalda Trumpa. Kilka refleksji nad procesem transformacji NAFTA w USMCA
RecenzjeSpasimir Domaradzki: Hurst Hannum, Rescuing Human Rights, A Radically Moderate Approach [Cambridge University Press, Cambridge–New York–Port Melbourne–New Delhi–Singapore 2019, 223 pp.]
Informacje dla autorów Zasady recenzowania publikacji w czasopismach Lista recenzentów